måndag 18 april 2011

Helgen i bilder

I morse körde jag igång med min tuffa vecka med morgonjogg. Riktigt skönt att springa med fågelkvitter i öronen och dessutom kunde jag se några knoppar som dykt upp på träd och buskar här och var. Underbart! Lite minnen från helgen i form av bilder. Började semester i torsdags med härliga gamla minnen, Vasaloppsstarten såg betydligt varmare ut den här gången. Utsikten uppe på toppen var inte heller fy skam. Älskar vårskidåkning! En lunchpaus - vad passar bättre än en Kalasvåffla med extra allt; grädde, glass, chokladsås, marshmallows och strössel. Den tog slut snabbt...
Min våffla med creme fraiche, rödlök, löjrom och räkor var inte heller helt fel....
I fredags morse drog mannen och jag iväg på morgonjogg. Härligt men jobbigt, ganska mycket backar upp och ner. Men frukosten smakade himmelskt efteråt.Det var vårkänslor även i Sälen.

Inga kommentarer: