fredag 4 februari 2011

Puddingpastej

När vi ändå är inne på ämnet kärlek (egentligen älskar jag ju Mannen, det förstår ni väl? :-) ), hittade jag ett par nya kärlekar på Nike Blast, förutom Cecilia. Den första var Kimmo Jukkuri som dansade sig in i mitt hjärta, helt underbar Ragga-klass och alla tjejer (och killar) bara ville ha mer. Hans kommentar i en övning vi skulle göra har etsat sig fast i min hjärna. "Think that you're so hot you can't handle it". Wow. Du, Kimmo, är så het att jag inte kan hantera det....
Nästa man ut är den helt fantastiska Mårten Nylen som var med på Petters föreläsning. Första gången jag såg honom på riktigt. En mer ödmjuk och stillsam människa går nog inte att hitta. Och vilken kropp. Han är helt perfekt. Han coachar thaiboxar till mästare, soffpotatisar till hunkar. Han går upp varje morgon 3.40 för att hinna träna sig själv innan han tar itu med morgonpassen med sina kunder. Dedicated. Bilder från hans sida nedan, njut.Men som sagt, Mannen i mitt liv vinner ju med hästlängder:

Inga kommentarer: