torsdag 17 februari 2011

Nya Runners

Ser ni längst ner, artikel om "En Svensk Klassiker" i Runners, hur bra som helst! Efter yogan bäddade jag ner mig och började läsa. Intressanta artiklar som vanligt men just den jag var mest intresserad var ju helt värdelös. Det stod inget vettigt där överhuvudtaget. Besviken. Nåväl, de andra artiklarna var ju bra i alla fall....

Jag går i väntans tider. En kollega har precis fått magsjuka här på jobbet, helt plötsligt och utan förvarning så "rann det till" så att säga (fräsch blogg det här). Som vanligt när jag hör talas om magsjuka, börjar magen mullra, illamåendet kommer i vågor, jag känner efter lite extra. Fy tusan!

I dag ska jag gå på lunchträning - core är det. Otroligt härligt! Hoppas på en skidtur utan varulvar och kanske yoga i dag också. Yoga två dagar i rad, är det möjligt i Marres värld? Kanske.

Och i dag fyller min mamma år (inte för att hon läser min blogg men ändå), GRATTIS mamsen!

Inga kommentarer: