måndag 8 november 2010

Tjejklassikerdiplom - wohooo!

I helgen verkar ALLT ha hänt, antingen har man sprungit New York Marathon eller så har man varit på den grymma The Convention i Göteborg. Eller så har det varit tvärtemot och partajats hejdlöst. Jag har inte gjort något av dessa saker. Min helg:

Fredag: Ledig från jobbet, morgonjogg, besök hos barnens kusiner, teater/revy på vin

Lördag: Core och ett halvt BodyCombat-pass, hockeymatch, soffan vid halv åtta.....

Söndag: Terrängjogg, heja på dotterns innebandymatch, filma Functional Moves, BodyCombat, soffan

En härlig helg på alla sätt men jag är sjukt trött i dag kan jag lugnt säga.... Snart dags för vilodag vilket av någon anledning har hamnat på tisdagar i stället för som planerat på lördagar. I dag ska jag eventuellt köra en kort jogg på hotellets gym och givetvis planera veckans träning. Det är många kvällsaktiviteter den här veckan så det blir verkligen snårigt att få in det jag vill ha in.

Något jag ska njuta av i veckan är att mitt Tjejklassikerdiplom nu har kommit! Lycka!
Solen skiner, en ny vecka ligger framför oss, njut!

Inga kommentarer: