söndag 28 november 2010

Söndag och solsken

Helgerna försvinner bra fort. I dag är det söndag och båda barnen är på varsina innebandymatcher. I eftermiddag är det läxläsning med dottern på schemat, två prov i veckan. Tufft att gå i sjuan! För min egen del har den här veckan varit riktigt, riktigt jobbigt. Jobbat två nätter och sovit dåligt de andra. Dessutom fest både fredag och lördag vilket för mig innebär för lite sömn. Känner mig trött och nästan grinfärdig. Solen skiner ute och egentligen skulle jag vilja ge mig ut på en promenad men tror det blir sängen i stället. Humöret i botten. Tur att jag vet att sömn gör underverk!

I kväll är det Functional Moves och BodyCombat, tyvärr vet jag faktiskt inte om det blir något av det. Inte som det känns just nu i alla fall. Kanske blir det en helkväll i soffan i stället. Med mina små innebandyproffs. En matchanalys kanske?

Inga kommentarer: