lördag 20 november 2010

Party i dag!

Oj, här händer inte mycket.... Men träning har det blivit - snölöpning, yoga, spinning, löpband och cirkel. Allt möjligt. Och just nu sitter min PT och filar på kommande veckors träning. Spännande! De har gått fort de här första PT-veckorna och jag känner verkligen att jag har fått utmana mig själv och också blivit starkare. Cirkelträning är verkligen the shit!

I dag har jag startat morgonen med att gräva fram bilen ur snön (cirkelträning), sprungit på löpband (hur lätt som helst, måste ha varit ett snabb-band) och sedan utövat cirkel på gymmet.

Just nu laddar jag för träning med Klassikertjejerna. Vi ska nämligen ha en fest där vi diskuterar erfareneheter av olika typer av Klassiker, ger varandra tips och peppar förstås. Sa jag att vi ska dricka vin också? Återkommer med information om träningen, det är hemligt än så länge....

Inga kommentarer: