måndag 22 november 2010

Nya tag!

Måndag och dags för ett nytt program från min PT. Har återigen duktigt fyllt i utvärderingen, svarat på en massa frågor och inte ljugit för mycket. Bara om maten och vinet. Fy skäms. Tur att det är måndag igen och dags för nya tag som sig bör på måndagar.

Börjar dagen med ett val - jag erbjuds dessa alternativ till morgonfikat, vilket blir det?
Ha, ha! Det blev det översta (än så länge ska väl tilläggas)!

Nu till mitt nya program, det blir mycket styrka tycker PT:n. Det ser ut som att jag ska vara lite mer på gymmet med de stora grabbarna. Det ser jag fram emot! För övrigt har PT:n lyssnat på mig och dragit ner en del på antal löppass och längden på dem. Perfekt! Sen hoppas jag att jag snart kan byta ut något av dem mot längdskidåkning. Just nu har jag tre pass i veckan - ett styrkelöpning (backig terräng, full fart i uppförsbackarna), ett backpass (max lutning på löpband) och ett snabbhetslöpning (full fart precis under mjölksyratröskeln). Har också fått ett nytt cirkelträningsprogram, spinning ligger kvar och ett nytt konditionspass innefattande roddmaskin för att öka uthållighet i överkroppen. Det är bara att planera nu!

Inga kommentarer: