torsdag 25 november 2010

Nike Blast

Nu så kära vänner är jag anmäld till en massa underliga saker i slutet av januari. Det ska kick-boxas och piloxas och crossfittas och kettlebellas och BodyCombattas och catslidas (hmmm, blev ett märkligt ord). Tränas så in i skogen alltså! Nike Blast. The Shit.

I dag tränas det noll och ingenting. I går körde jag nämligen lite hårt. Hade Jonas på näthinnan och bara öste på, trodde jag var superwoman eller något annat dumt. Började ju med lunchträning, sedan av bara farten och utan att jag förstod det själv blev det BÅDE BodyCombat OCH Functional Moves. Nämensörrunästanlitesegdärpåslutet eller. Helt slut.

I dag har jag träningsvärk i rumpan och är trött. Därför vilar jag och äter enorma mängder kola. Mycket proteiner i kola har jag hört. Jomenvisstsörru. I morgon - nya tag. Jessbocks

Inga kommentarer: