onsdag 10 november 2010

Mitt Vinterland

Åh vad underbart! Älskar snön! Inte så kul kanske att köra hem i går från Storstaden, resan som vanligtvis tar 1:45 tog tre timmar. Vägen så jag bara små skymtar av emellanåt. Men det gick! Tur att jag hade planerat in en vilodag och inte hade bråttom till något pass eller så.

I dag ska jag ut och pulsa i snön en stund, löpning står på schemat. En tanke på gymmet har funnits, en annan tanke att strunta i det likaså men vad tusan. Det är bara att vänja sig. Ta tjusen vid hornen och köra. Ryggen trilskas något så det blir ingen lång tripp, däremot en lång stretch eftersom jag försummat det några dagar. Senare i kväll kör jag Functional Moves för några nybörjare, det ska bli spännande! Och i morgon fyller dottern 13 år, hur kunde det hända?

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

När kör du functional idag?