söndag 14 november 2010

Min mage

Och baksida lår. Och mellan skulderbladen. Det gör ont på oanade ställen. BodyJam och Afro verkar vara the shit! Känner mig ganska trött i dag så det var skönt att filma kompisens Functional Moves DVD och sedan "bara" träna BodyCombat. Kunde ta i desto mer på combat eftersom jag var fräsch i kroppen. Och som jag slet! Det droppade svett åt alla håll. Ett riktigt skönt pass! Om några veckor är det dags för ny release. Ser cool ut va?
Vi har också bestämt att lansera nytt program av Functional Moves så det blir plugga, plugga i några veckor. Tur att jag har ganska lång tid på mig gällande FM eftersom combat ska pluggas in på en vecka.....

I morgon blir det löpning av någon form, känns bara lite läskigt att ge sig ut på de glashala gatorna men det är väl bara att ge sg ut och köra lugnare.

Inga kommentarer: