lördag 6 november 2010

Men jag har tränat också

Kom upp tidigt i morse trots att det inte var några babysimlektioner i dag. Härjade runt med dammsugare och barn innan jag kom iväg på en timmes core. Som jag har saknat core! Och vilket roligt program! Det är inte ofta man tittar på klockan och hoppas att passet INTE ska ta slut. I dag var det så. Alldeles för snabbt hade timmen gått. Lite sena in på BodyCombat-passet efter så jag hann bara vara med i de fyra första låtarna innan dottern skulle skjutsas iväg på äventyr. Hon har varit och kollat på Wolrd Cup i siming, fått autograf av självaste divan Alshammar (som för övrigt sänkte det svenska rekordet i fjäril i dag - imponerande).

I morgon väntar ett kort löp-pass, har svårt att få ihop mina fyra pass löpning per vecka just nu. Senare på kvällen ska jag filma Functional Moves för att se om jag kan bli certifierad. Håll tummarna!

1 kommentar:

Carina sa...

Himla skoj att du tyckte det var kul core program. Är alltid lite pirrigt första gången man ska köra ett nytt :)
Det kommer att gå superbra i morgon på "filmningen" och certifieringen lätt som en plätt!