tisdag 2 november 2010

Jomen nu går det bra

I morse var jag som sagt på finfrukost. Det fanns ingen havregrynsgröt, PT'n, jag lovar! Bara massor med gott pålägg, frallor, yoghurt, färska frukter, bacon, äggröra, ägg mm. Så blev det. Och missade också lunchen bigtime på vägen hem så det slank ner en sådan här med kaffet:
Är det många proteiner i chokladsnurror från SevenEleven tror ni? Säg JAAAA för guds skull.

Men sen skärpte jag till mig och köpte en sallad också för att äta sen lunch. Bland det godaste jag ätit i köp-salladsväg faktiskt!Men NU, NU blir det skärpning. Och snart ska jag till ny expert, en sjukgymnast för omväxlings skull. Jag har så många karlar som pillar på mig just nu, heaven.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Vad är det för läskigt i påsen? Ser ut som en övermogen banan...med tanke på ditt tidigare inlägg (PTH) kanske du gick efter formen när du handlade ;)

Marre sa...

Men absolut, Jessica, du läser mig som en öppen bok! ;-)