fredag 15 oktober 2010

Helg!

Laddar de sista timmarna på jobbet, snart är det helg igen. Min vana trogen, startar jag helgen på bästa sätt - med spinning! Efter spinningen har axlarna sjunkit ner i rätt nivå, leendet börjar sprida sig på läpparna, kroppen är redo för helg.

I morgon ska jag försöka komma iväg på den där morgonjoggen jag pratat om i all evighet. Det är en underbar känsla att jogga en stund och sedan komma ner i den varma bassängen för att ha babysim. Fast efter det ska jag förstås iväg på träff på gymmet där vi kör Functional Moves och sedan diskuterar mål, strategier, ledarskap och annat nyttigt. Kvällen avslutas med sushi och kanske något glas rött också.....

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

I ÄTK ingår det att prova ngn ny träningsform och jag tänkte att spinning kanske vore nåt.Det var så längesen sist så jag minns inte när.Hojta en fredag så hänger jag på!