onsdag 8 september 2010

Satsningen har startat

Lidingö - here I come! 16 dagar kvar....

Nu är Multisporttävlingen över och det är dags att fokusera på nästa grej. Hemma igen efter en snabbresa till södra Finland. Jag jobbar med stål och det är alltid lika underbart att få se gamla masugnar och annat... Nedan ett från 1800-talet som man gjort om en del för att användas till jazz-scen på den årliga jazz-festivalen i byn. Bra tänkt!

Var också ut och sprang av mig resdammet sent i går kväll. Så himla varmt ute och så lätta ben. Trodde att helgens äventyr skulle hålla sig kvar en stund till men det gjorde det inte. Nu är jag laddad! I dag hoppas jag hinna med ett lite längre pass på eftermiddagen, lugnt och stilla. Först ska jag dock på en välbehövlig massage och kanske till och med hinna med några låtar från nya BodyCombat-releasen.

På Arlanda köpte jag Blossoms nya tidning som resesällskap. Hade stora förväntningar men tyvärr föll tidningen inte mig på läppen. Det var för lite GO på något sätt. Alla är vi olika, jag föredrar ändå Fitness Magazine och Runners World framför andra tidningar.

Inga kommentarer: