torsdag 15 juli 2010

Racer till Sundborn

I dag fick jag storfrämmande - klassikerkompisen Carina och hennes racer kom på besök. Dags att ta sig an vägarna i Dalarna. Vi tog samma runda som jag testat i veckan och i dag var det så otroligt mycket lättare. Jag måste verkligen veta hur lång en runda är, hur många jobbiga backar det finns, var man kan vila osv för att jag ska kunna fungera optimalt. Inga överraskningar här inte om jag får be. Totalt närmare 3 mils cykling och lätt som en plätt. Till och med mannen orkade i dag fast vi fick jaga på honom hela tiden för han hade tendenser till att vilja maska. Såna är de, dessa lata karlar.... :D
Efter cyklingen tog vi oss ett välförtjänt dopp och just nu laddar jag i skuggan för Functional Moves. I morgon däremot är det vilodag, då ska jag åka vattenrutschkanor i Leksand. Träning det också förstås!

Inga kommentarer: