söndag 4 juli 2010

Perfekt sommarpresent

Innan jag styrde kosan mot Finland, fick jag ett härligt brev. Det förkunnade att jag nu avverkat 5 st Stockholm Marathon. Underbart! Jag blev löjligt stolt, förstås. Och samtidigt känns det lite tomt, det var ju det som var mitt långsiktiga mål i många år, klara av 5 maror efter varandra. Känns därför extra bra att jag nu satt upp nya mål - Klassikern. Och den första etappen är redan om mindre än en vecka. Hualigen!

I går hann jag med en kort löprunda innan bastun, dryga 4 km för att springa av resdammet. I dag har jag bara slappat och solat, i morgon hoppas jag på ett löppass igen. Och kanske kommer vi iväg någonstans där jag kan simträna några meter. Det är riktigt varmt här. Slinker ner både en och sju kalla öl....

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

5 maror är inte illa! men det blir väl 10 också? :)