fredag 30 juli 2010

Åter till vardagen

Nu har jag landat hemma igen efter Göteborg och Åland. Skönt att få packa ur, börja tvätta och slänga sig ner i soffan med datorn i hösta hugg. Har verkligen inte suttit ner och kollat bloggar på hur länge som helst! Och i morgon är det Kalmar Ironman om jag räknat rätt, åh vad spännande att få läsa berättelser!

Men NU är det hög tid att börja planera hösten. Snart är det augusti, jag har en massa spännande utmaningar i höst att ta itu med:

1. Utbildning i Functional Moves (ÄNTLIGEN)
2. Multisporttävling
3. Lidingöloppet 30 km och 10 km
4. Ett cykellopp som jag fortfarande inte hittat men gärna vill genomföra (racer)
5. Förberedelse inför vinterns skidåkning

Just nu har jag legat lite i dvala och mest kört korta pass på semestern. 5 km innan frukost eller innan kvällsvinet. Relaxat och reflekterat. Myst med familjen. Nu har jag en veckas semester kvar men den tillbringas hemma vilket innebär lite praktiska (tråkiga) saker som ska göras, barnen ska vara med kompisar och jag kan börja träna på riktigt igen. Hurra! Fokus på Multisport och löpning blir det. Och att hitta ett cykellopp förstås.

1 kommentar:

Anna sa...

Vad kul att du ska göra en klassiker. Man behöver lite omväxling från löpningen ibland. Kanske ska man fundera lite över vilka utmaningar man vill ta sig an i höst, som en motivationshöjare.