söndag 20 juni 2010

Kunglig helg

Vi har haft en härlig helg i Stockholm. Startade fredagen med karuseller x 1000, har aldrig åkt så mycket karuseller som då! Kul var det, lite surt att jag inte vågar åka som dottern åker. Insane till exempel. Hellre springer jag en mara eller två. När som helst. Sportdryck blev det också både en och sju gånger, Tyrol har den bästa har jag hört.

På lördagen var det då dags. Mmmmm, man kunde ta på magin i luften. Vi bänkade oss tidigt på Djurgården för att få en bra plats nära kortegen och vid en storbilds-TV. Hela dagen var ett långt mysande medan barnen sprang omrking. Och de vuxna mest softade. Fast jag och Mannen fick ge oss iväg på en mycket lång promenad i jakt på kontanter. Den enda träningen vi fick till den dagen. Sen fick vi faktiskt se dem på nära håll, Viktoria och Daniel. Så stort och mäktigt! Knäppte ett kort men det ligger i "fel" kamera.

På söndagen drog barnen och mannen iväg till hans mamma och jag fick några timmar shopping i Stockholm bara så där. Sedan Arlanda Express till Sky City där jag ska sova några timmar i natt innan mitt tidiga flyg till Finland går. Gäsp. MEN, jag hann med lite träning i dag i alla fall (förutom att bära shoppingkassar). Det finns ett alldeles utmärkt SATS-gym här på hotellet som jag nyttjade. 5 km löpband och 45 km styrketräning för hela kroppen efter det. Nu mår jag som en princessa också.

Inga kommentarer: