söndag 16 maj 2010

Solen skiner...

... och jag börjar återhämta mig från partajande och den hårda träningen senaste veckan. Bestämde mig för att ta bort ett löppass och "bara" köra tre den här veckan. Därför hade jag en kvar i morse när jag vaknade. Regnet öste ner. Suck. Men efter inhandlande av altanmöbler kom jag iväg på en snabb runda i alla fall. Och sken solen, helt underbart!

Distans: 6 km
Tid: 38 minuter
Känsla: Vacker väder men något tunga ben.

Efter löpturen tog jag nästa pass - snabbt slänga ihop en lasagne. När den stod i ugnen smet jag iväg för mitt BodyCombat-pass. Utan mat i magen. Urk. Gick dock vägen och nu ligger lasagnen tryggt i magen. Mums! Det ligger en hel del mandelkrokantglass där också som sällskap.

I morgon - VÅRRUSET i Gävle! Ladda, ladda, ladda....

Inga kommentarer: