torsdag 20 maj 2010

Soffläge

Ja här händer inte mycket. I går avslutade jag en bra dag med BodyCombat, tjejerna körde en härligt mix med massor med gamla låtar. Så mycket energi och svett!

Sedan bums i säng, sjukt trött i hela kroppen. I morse kände jag mig fortfarande ganska slut i kroppen men på ett härligt sätt. Därför bestämde jag mig för att ta en extra vilodag, vila både i dag och i morgon. Det förtjänar jag! Tror inte benen hinner softa till sig....

I morgon är det dags att dra iväg till Götet då. Jag ser så mycket fram emot det! Vårt resesällskap har fått oväntade tråkigheter och inte vetat om de kan följa med men nu har även de bestämt sig för att släppa tråkigheterna för en stund och hänga med på ett soligt Varv. Jag blev så glad över det beslutet! Ingenting kan stoppa mig nu - wow!

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Klart inget kan stoppa dig! Lycka till!