söndag 11 april 2010

Utbildning hela dagen

09.00 - 10.00 functional moves. En söndag morgon. På väg till gymmet såg jag en kille som vinglade hem efter efterfesten. Perspektiv.

Svettades rejält på passet, det bara rann. Undrar om det beror på att det var tidigt morgon? Sedan utbildning hela dagen, rollen som instruktör. Kommunikation, instruktion, rörelselära, inspiration, vad vill jag som ledare, vad motiverar mig, vilka är mina svaga och starka sidor mm. Så otroligt nyttigt! För att inte säga inspirerande. Vi använder oss av Veronika Jonsson, hon arbetar på Feelgood i Västerås och på The Academy samt är egen företagare, VeraVision. Helt underbar! Inspiration och glädje i ett paket. Mmmmmm.

Har också hunnit med att köra ett 45 minuter BodyCombat på ett gäng simtjejer på simläger samt mitt riktiga BodyCombat-pass på kvällen. Hur jag känner mig nu? Disktrasa. Shit alltså! Både huvuet och kroppen är helt slut. Tur att det är måndag i morgon så jag kan vila upp mig på jobbet. Tur att träningsplaneringen för veckan är klar - oj, den säger löpning och pump i morgon. Ladda, ladda, ladda. En glass till.

Hoppas ni får en riktigt bra vecka, solen ska skina har jag hört. Våren är här!

Inga kommentarer: